logo
ArEn

نتایج جست و جو:

22

تعداد نتایج:

22

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

شناسایی نظام بانکداری بدون ربای ایران و آسیب شناسی سپرده های قرض الحسنه در این نظام بانکداری (مطالعه موردی: بانک مسکن)

کلیدواژه: آسیب شناسی ؛ ربا ؛ قرض الحسنه ؛ نظام بانکداری

نویسندگان: رضایی، دکتر امیر

ناشر: پژوهش و مطالعات اسلامی

سالیان متمادی است که سنت پسندیده قرض الحسنه به شکل خودجوش و مردمی میان ایرانیان رایج است. با این حال، براساس اطلاعات موجود، نخستین صندوق قرض الحسنه به صورت نهاد مردمی و سازمان یافته در سال 1348 و در یکی از مساجد جنوب تهران تاسیس شد. با تصویب و اجرای قانون عملیات بانکداری بدون ربا در سال 1363 قرض الح... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

اعتبارات خرد و کاهش فقر روستایی: ارائه چند تجربه

کلیدواژه:

نویسندگان: دکتر صادق، بختیاری

ناشر: کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران

اهداف کلی هزاره سوم عموما بر اساس کاهش فقر فقیرترین اقشار جامعه تدوین شده و سال 2005 نیز از طرف سازمان ملل سال اعتبارات خرد نامگذاری شده است. ضمنا از آنجا که اکثر فقیران در مناطق روستایی بسر برده و بیشتر آنها به فعالیتهای کشاورزی و فعالیتهای مربوطه اشتغال دارند و بیشترین کاربرد اعتبارات خرد نیز در م... ادامه

سال:1384

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

بررسی اثرات نرم افزارهای مبتنی بر رایانش ابری بر مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه موردی : بانک قرض الحسنه مهر ایران استان مرکزی

کلیدواژه: افزایش مشتری ؛ جذب مشتری ؛ رایانش ابری ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ وفاداری مشتری

نویسندگان: رضایی ، فرشته

ناشر: پنجمین همایش مدیران فناوری اطلاعات

یکی از شاخصه های اصلی کسب و کار مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. با توجه به رشد سریع در کسب و کار الکترونیک، فناوری اطلاعات برای ایجاد بهره وری وتراکنش های موثر میان سازمان ها به یک نیاز بسیار ضروری تبدیل شده است. در نتیجه، رایانش ابری((CC2 یک فاکتور بسیار مهم برای رسیدن سازمان ها به عملکرد بهتر به ش... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل